crocodilul alb

A fost odată un crocodil alb care stătea nemișcat în Acquarium la New Orleans. La început am crezut că era de plastic, întrucât nu îmi închipuisem că există crocodili albi. Dar el a clipit din ochii bulbucați (așa cum au toți crocodilii), ca să pricep că era viu. Viu și plictisit, viu și somnolent, viu și obșinuit cu statutul lui de VIP în Acquarium. Stătea ca un ardelean (ihi – sic!), doar stătea/ședea pe prispa din acvariul său uriaș. L-am fotografiat cu destule temeri să nu îi fac vreun rău. Dar lui nu i-a păsat defel. Fiindcă era un crocodil alb.

27 răspunsuri to “crocodilul alb”

  1. ora25 Says:

    ce zâmbet dulcel are, îţi vine să-l pupi! după faţa lui ghiduşă chiar că înţeleg cum arată lacrimile de crocodil.

  2. sauribalic Says:

    parcă-i un mires de jucărie. se zice că cine priveşte ochii fotografiaţi ai unui astfel de crocodil va avea Marele vis de zăpadă artificială, în care saurienii înalţi îi vor arăta, cu vârful cozii, punctul cel mai îndepărtat din trecut; atât de îndepărtat, încât e şi primul pas al dimineţii următoare.
    eu m-am ferit să-i găsesc ochii, fiindcă mâine e la noi, sauribalicii, sărbătoarea neîntâmplărilor neprevăzute şi n-aş vrea să fie dată peste cap de vreo coadă. poate cu coada ochiului, numai puţin m-am uitat, recunosc 🙂

  3. ora25 Says:

    ce chestie, dear mesmeea, sauribalic tocmai a visat că şi-a pierdut certi-ficatul de naştere, fapt care mi-a amintit despre cum era să-ţi pierzi tu cartea de identitate în visul cu biciclist şi criminal şi tacâmuri. ce de-a acte se pot pierde aşam.

  4. sauribalic Says:

    da, chiar mi l-am pierdut ieri, şi din păcat nu pe cel sauribalic 😦
    de-aici şi supărările trimise la ficat 🙂

  5. jeniact Says:

    brr, ce înspăimîntător e dînsu! zici că-i făcut din Cavit pt juniori, ăla de pe vremuri…e tot numai un acid asorbic, gluconat de calciu, piridoxină şi aşa mai departe 😀

  6. jeniact Says:

    sau poate era un crocodil mireasă!

  7. FID DeScribor Says:

    Cu siguranta s-ar potrivi ca pazitor al vreunei regine imbracate a la McQueen.

  8. mesmeea cuttita Says:

    trebuie sa i-l trimitem plocon gagaledei, nu degeaba am primit mesaje (nedeschise) de la cei 70 de milioane de fani ai divei!

  9. bogdanodagescu Says:

    aveti noroc. m`am zgait la el 5 minute si n`a clipit. a trebuit sa intreb sa aflu ca e viu si nu de cauciuc.

  10. mesmeea cuttita Says:

    eu zic, insa, ca domnul croco a avut noroc cu mine, fiindca l-am pozat si l-am facut celebru in balcani, pare-se…

  11. bogdanodagescu Says:

    cam da, cam da…

  12. bogdanodagescu Says:

    aaa.
    cum este croco si new croco in cluj,
    asta e new new croco.
    sau new orleans croco

  13. mesmeea cuttita Says:

    unde este new croco in kolosvar?
    (eu stiam doar de vechiul, fostul, desfiintatul croco)

Lasă un răspuns

