atelierele pe muzică psihedelică

Am publicat atelierele de creative writing pe muzică psihedelică nu doar pe site-ul Phantasma (www.phantasma.ro), ci și pe  www.tiuk.reea.net

Ele pot fi deschise și direct pe adresa

http://www.tiuk.reea.net/index.php?option=com_content&view=article&id=811

Văzând pe ce muzici am lucrat, m-am reapucat să le ascult cu oarecare melancolie. Uh, ce ne-am amuzat înainte să scriem pe The Doors, îmbrăcați ca în anii 60! Și cum trepidam în cabinet pe Muse, de s-ar fi prăbușit bibliotecile! Și cum ne mai ascundeam prin nișe și colțuri în hala de teatru, ascultând King Crimson. Și tot așa.

8 răspunsuri to “atelierele pe muzică psihedelică”

  1. valeriu Says:

    E o idee foarte buna. Poate voi face si eu un atelier muzical cu studentii mei filosofi.

  2. mesmeea cuttita Says:

    chiar va fac imbierea, dar sa fie si muzichie rabbino-akiba :), daca o veti putea inventa!

  3. coramica Says:

    Multumesc, dar am intrat pe http://www.tiuk.reea.net si e virusat

  4. mesmeeacuttita Says:

    cred ca-s virusi anume pentru mine si atelierele mele psihedelice 🙂

    atunci s-asteptam sa vina devirusarea!

  5. m.vklvsk Says:

    hi, cum să fie virusat? mie nu-mi zice aşa ceva, intră direct, fără nici o problemă: http://www.tiuk.reea.net

    (ii întreb pe profesiniştii de la reea.net de ce vi s-a răspuns c-ar fi virusat, ştiu că-s super profi)

  6. mesmeea cuttita Says:

    s-a devirusat intre timp, din pricina ultravirusarii internationale si globale 🙂
    (prin urmare sa nu il revirusam)

  7. m.vklvsk Says:

    noi nu-l virusăm, dar se pare că şi viruşii fac tiuk!-tiuk!, inclusiv pe Tiuk! uneori

    Atelierul psihedelic e beton,
    e un exemplu perfect pt toţi universitarii talentaţi

  8. mesmeeacuttita Says:

    am retinut exclamatia tiuk!
    carei jivine ii apartine de drept?

    aprecierea „beton” e betonata si pentru mine 🙂

Lasă un răspuns

