literatura blogurilor

În sfârșit au fost puse la vedere și expuse ca niște cadâne în haremul revuistic, prin urmare le pot anunța și eu, pentru cei interesați din lumea blogurilor, a blogărniciei și a blogulirului! Dintre mesmeioși se vor regăsi destui aici (și se vor recunoaște ori întrecunoaște).

Numerele din revista Steaua (3 și 4-5, 2010) în care a apărut cea mai amplă și consistentă anchetă băștinașă (made in Romania) despre literatura blogurilor pot fi consultate pe/la adresa

http://www.revisteaua.ro

Anchete de acest tip au mai apărut în revistele Echinox, Familia și Dilema (doar de acestea știu eu), dar nu atât de construite pe un sens filosofic-existențial al Bloguslandului și nu atât de ofertante teoretic! Așa încât poftitorii poftiți sunt să se înfrupte!

P. S.

Imaginea însoțitoare (arhicunoscută de suprarealiști) este emblematică pentru ideea de Blogulir (cuvântul din urmă e al meu, deci nu îl împrumutați fără să aveți la purtător un certificat de delir personalizat)!

21 răspunsuri to “literatura blogurilor”

  1. ora25 Says:

    dar Pasărea Bloguliră e al meu, să-l luaţi neapărat! 🙂

    ei, ce mi-a mai plăcut, am citit aşam ultimul număr dublu şi m-am ascuns în readerul duamnei Wulpitz.

  2. ora25 Says:

    şi am mai citit şi de iubitul utilizatoriu… voyeurism, funcţionalitate
    şi vitezã 🙂

    şi am mai cetit şi de comentariile care nu pătează hainele. dar nu-s de-acord. dacă se uită aşa urât la mine, eu nu mai încalţ şosetele vinovate niciodată.

  3. mesmeea cuttita Says:

    pasarea e a ta, asa sa fie, dar micul domeniu inventatoriu e al meu, fiindca Blogulir este teritoriu cu nisipuri miscatoare 🙂

    wulpitz cred ca mustaceste…

    pai e foarte bine sa nu fim de acord unii cu altii, ca altfel s-ar usca lumea de tot!

  4. ora25 Says:

    🙂 eu mă gândesc să mă convertesc la blogumilism

  5. mesmeea cuttita Says:

    as vrea si yo la eretici, se pare ca imi sade bine printre ei!
    e oricum mai bun decat blogumismul, dar nu si decat blogurmetismul (blogurmetia)!
    esential este sa nu devina blogermetism, fiindca ne incuiem/incifram de tot…

  6. ora25 Says:

    ne-o descâlci şi pe noi cineva, luând-o pe blogurmele blogourmeţilor

  7. mesmeeacuttita Says:

    dar yo nu voiesc sa mi se descalceasca nici sandalele, nici cositzele (pierdute oricum)! chiar daca pe blogurme imi place sa calc…

  8. ora25 Says:

    piii sandalele şi cosiţele pierdute, nu, nici vorbă. ziceam aşam, în caz de încifrare. văzut din afar, adică. 🙂 cred că m-am blogermetizat eu pre mine deja prea tare, îmi sună numai prefixe zdroncănitoare în cap. blog, blog, blog! e cineva acasă? sau blogblogblogbloog – simfonia destinului 😀

  9. mesmeea cuttita Says:

    … pot sa traduc intru pastorala? e favorita mea, dar nu s-ar mai sfarsi blogaritul… ceea ce nu doresc nimanui 🙂

  10. coramica Says:

    Blogoritor e ok?

  11. mesmeea cuttita Says:

    yap.
    (poate avea sens de doborator, dogoritor, dormitor!)

  12. coramica Says:

    Ma gandeam la infloritor, dar in fine, e bine si dogoritor. Ma gandeam ,citind articolele din Steaua, la blogurile foto, unde pot fi incadrate?

  13. mesmeea cuttita Says:

    in acest sens trebuie chestionati fotografii si … fotografiatii, eu nu stiu nimic 🙂

  14. Valeriu Says:

    Blogulyra e sotzia blogulirului? Sau mama lui? Blogulir(ul) suna ca in SF.

  15. mesmeea cuttita Says:

    ar putea fi, dar mai degraba e verisoara gentila si comprehensiva a zurliului Blogulir!
    (intotdeauna e musai sa fie unul intelept in cuplu)

  16. coramica Says:

    Atunci, sa fie Bloguletta, Blogulio, Blogulina

  17. mesmeea cuttita Says:

    Blogulina suna nu doar diminutival si rasfatat, ci si tachinator, asa ca este in regula!

  18. Jurnalul ipohondrului Says:

    e de fapt trompe l’oeil

  19. mesmeea cuttita Says:

    … cred ca da!

Lasă un răspuns

