normalitatea voioasă

Cea mai fragedă bucurie a mea la Târgul de carte a fost aceea că, din pricina angelocălătoriei, am avut parte de vederea cu unii și revederea cu alții, aceștia fiind delicioși patroni de blogland: Ora 25, De-Scribor, Petite Voronca, Monaxya, Poiematike. Din mailurile pe care le-am primit au mai fost acolo vreo 3 bloggeri, dar aceștia au preferat să stea deoparte, silențioși, fără să-și arate chipul. A mai fost și revederea cu Anda, Anca, Tavissimus, Alin, Cosmin, pe o altă linie profesională puțin mai violentă (sic!). Și au mai fost și alții, două fete cucuiete în special. Plus Ioana-cea-mică, brăduț bistrițean, ivită din neant, parcă. Înminunată am fost de tot soiul de daruri misterioase: niște microaripi de înger aici-și-acum, o mustață motaneaskă, un penel de sticlă și cerneala lui verde-magică (domnul Anir deja a măzgălit ceva cu el, ca să fie sigur că scrie). Apoi o cunună din frunze vișinii învingătoare, un glob sculptat de piatră, o vază cu gura turtită și o scoică. Acum le caut locul prin casă, astfel încât să își păstreze sensul misterios dăruit. Grand merci. Și fiindcă ne-am strâns și ghemuit în cubul Humanitas, la un moment dat, precum pisicile din imagine, iat-o postată pentru a doua oară pe Leonor Fini cu pictura ei minunată.

26 răspunsuri to “normalitatea voioasă”

  1. MB Says:

    a fost o bucurie să vă cunosc..
    vă mulţumesc şi pentru autograf. îmi pare rău că n-a fost vreme să jucăm fiecare, acolo în cub, rolul câte unui ceremonios hakawati

    • mesmeea cuttita Says:

      o sa jucam altadata, fiindca nu au intrat zilele in sac! 🙂 mai gasim noi cuburi si locuri asa ciudate! mai ales daca tinem jurnale de vise…

  2. ora25 Says:

    şi mie mi-a plăcuuut. eu pe mesmeea nu o cunoşteam. credeam că e mai mare şi mai încruntată şi – pardon de expresia ce urmeză – mi s-a părut mai păpuşică şi cu zâmbet mai de vulpiţă şi are roluri (muuulte roluri) dar unul clar de legător, închegător de lucruri şi omuleţi. despre altele de-ale ei (bune şi frumoase) nu mai zic, că aş fi caraghioasă. dar mai vreau să profit de ocazie şi să spun că mi-au plăcut toţi bloggerii pe care i-am întâlnit. foarte diferiţi. mi-au plăcut mult, fiecare avea ceva frumos.

  3. mesmeea cuttita Says:

    pai in alte zile, subsignata mesmee este mai incruntata, dar acum nu era cazul, fiindca era voioasa foc. de celelalte mutrisoare amintite (carnavalesti sau nu) nu stiu ce sa zic (iar aici nu exista emoticoane destule pentru ce as vrea eu sa emotichez acum).

    imi place soiul hominid de a fi inchegator de lucruri si omuleti, muchas gracias catre mica vrajitoare (suava) cu par lung si daruicioasa!

  4. ora25 Says:

    nuuuu-s eu aia aşam. 🙂 şi acum nu mai scriu la acest post căci se lasă cu ruşinări de tot felul. 🙂

  5. mesmeea cuttita Says:

    pai rusinarile sunt bune si la casa normala a omului (odaie, coliba, chilie, apartament etc.), dar si la casa bloggereasca!

  6. jeniact Says:

    ce fain! mi-ar fi placut si mie sa fiu acolo 🙂

  7. mesmeea cuttita Says:

    jeni a si fost, ca am tot pomenit-o de fata cu ceilalti, povestind despre intalnirea de la cibiniun! 🙂
    iar unii erau foarte curiosi sa afle, sa stie, sa scotoceasca…

  8. ora25 Says:

    daa, au şi aflat lucruri grozave! 😀 mai ales despre ochii focşi.

  9. jeniact Says:

    da, sunteti niste pişicheruţe, multumesc 🙂 🙂

    săracii, s-au tot holbat în zare, da n-au prins vreo lansare. acuma colinda blogurile ca să vadă ce zice fiecare despre fiecare, cat de cat

  10. ora25 Says:

    eu spun tot din casă – lansarea a fost întrecută de evenimentele mesmeice de dinainte şi de după vorbirile angeluse.

  11. mesmeeacuttita Says:

    si eu dzic asijderea, ca a fost mai cu talk discutiunea pre- si post-angeloidala, poate din pricina cabellurei invaluitoare? 🙂

  12. voroncas Says:

    eu zic ca sunteti tanara si frumoasa. nici nu-mi imaginasem altceva.

  13. mesmeea cuttita Says:

    oare n-ar fi sanatos ca petite voronca sa ramana kaustika!? eu asa m-am obisnuit 🙂 (asta-i oficial)
    evharisto, pe greceste (neoficial)

  14. matei Says:

    fost-a si matei la capitala… ;)) ba a si auzit forfota lansarii! 😀

    • mesmeea cuttita Says:

      un matei clandestin a fost, intr-adevar, pe la targ!
      iar in cubul Humanitas, cu pisicile torcand, s-a si vorbit despre matei putintel 🙂
      oamenii sunt intotdeauna curiosi de cei tainici!
      asa e si normalisim…

  15. voroncas Says:

    eh, incet-incet, ma adun la loc. 🙂

  16. mesmeea cuttita Says:

    neo-voroncanizand…

  17. matei Says:

    ei, hapciu… matei cu a lui tainicitate! desi nu suna rau… 😀 bine c-am putut fi si eu acolo! asta conteaza…

  18. coramica Says:

    Ma bucur din suflet ca v-ati intalnit. Acum, eu v-am vazut de cateva ori in facultate, in treacat, asa ca nu ma pot lauda ca va cunosc. Mi-ar placea sa stam vreodata de vorba. Cine stie?Cat despre pisici, nu filosofez despre ele. Sunt fanul latratorilor

  19. mesmeea cuttita Says:

    nimic de zis, latratorii sunt si ei buni la destule lucruri!

  20. coramica Says:

    Da, pai atunci mi-ar placea o ascunzatoare pazita de un cutzu simpatic

  21. mesmeea cuttita Says:

    ascunzatoare de blog sau ascunzatoare de v-ati ascunselea? (chiar daca este pleonastic, in ultimul caz)

    la „cutzu” blogarzi nu m-am gandit pana acum, ce-i drept…

Lasă un răspuns

