portocali sălbatici

părul meu e verde păr de portocali sălbatici

născut în dimineața arderii unei vrăjitoare

pielea ei înnegrită am găsit-o lipită de trup

ca o pătură de cal

dinții ei i-am simțit cu mușcătura de femelă-rechin

gâtul ei cu perle negre s-a preschimbat în grumazul meu de cusătoreasă

strâng perlele ciobite în pumni și le lovesc de zid ca pe niște zaruri

arderea mea pe rug nu se va întâmpla niciodată

inchizitorii și-au pierdut ochiul stâng și poartă eșarfe de pirați

evangheliile s-au uscat și au devenit cenușă

părul meu verde e de portocali sălbatici

tunsă ca un soldat rujată cu roșu aprins

cu ochii lungiți până la tâmple

am fost vrăjitoare cu dinții albi

ca o bestie am fost arsă

ca o bestie n-am murit

ci am răsărit în dimineața arderii unei alte vrăjitoare.

12 răspunsuri to “portocali sălbatici”

  1. ora25 Says:

    dimineaţa arderii unei alte vrăjitoare cred că trebuie căutată în ciucurii fustei. 🙂

  2. valeriu Says:

    Un poem minunat! Si un frumos dar de Paste (sint, vai, egoist si lectura poemului o socotesc un d(o)ar pt Mine).

  3. matei Says:

    …e limpede că vrăjitoarea tunsă soldăţeşte se perindă printre noi. E uitată de ideile obstrucţioniste ale creştinătăţii, întrucât acestea s-au sălbăticit de ea. Pare uitată de timpul în vremea căruia a ars pe rug, precum eretică. Numai pielea ei înnegrită, numai părul ei ars pare să n-o uite, ci cheamă prin aprinsul buzelor şi prin tunsoarea soldăţească.

    Părul ars, crescut înapoi precum verde păr, nu se va aprinde niciodată. Pentru că acum întreaga ei sevă e cuprinsă de acest verde-cuib, în care stă pitită. De unde răsare în fiecare dimineaţă, asistând la totalitatea arderilor ei, arderile unei alte vrăjitoare.

    • mesmeeacuttita Says:

      poate ca vrajitoarea se perinda intr-adevar in zilele noastre. dar aceasta nu inseamna ca o alta vrajitoare nu este arsa pentru vrajitoarea din pohem!

      la parul ars nu m-am gandit, dar se zvoneste ca se pot face tot felul de vraji cu dansul!

  4. ora25 Says:

    sărbători fericite şi iepuri albi în loc de pisice negre!

  5. mesmeeacuttita Says:

    o sarbatoare luminata sa fie!

    iepuri de aprilie (si nu de martie) adaptati din alice in wonderland?

Lasă un răspuns

