rămășită

Ieri, în tramvai, un individ cu mutră de veverițoi mi-a spus așa, tam-nisam: un clovn i-a tăiat nasul lui Dumnezeu, știai asta? Cred că știam, i-am răspuns eu după vreo zece secunde, cam fâstâcită de întrebarea care mă înghesuise la zid, venită ea din partea unui individ pe care nu îl cunoșteam și care se nimerise lângă mine pe mijlocul de transport în comun. Apoi am stat așa, perplexă, vreo cinci minute, până am ajuns în stația unde trebuia să cobor. Și înainte de a zbura literalmente din tramvai, i-am trântit-o și eu veverițoiului: dar, oare, lumea știe că Dumnezeu nu mai are pălărie și nici ochelari? După vreo trei secunde, când deja eram în afara tramvaiului, s-a auzit vocea iritată a veverițoiului: cum adică, nu-nțeleg, cum adică? Pur și simplu, am zis eu și i-am tras pișicheră cu ochiul. După aceea, însă, m-am tot gândit la chestiunea cu tăiatul nasului and Co! Hmmm.

18 răspunsuri to “rămășită”

  1. ora25 Says:

    deci bănuiesc că după ce l-a tăiat şi l-a însuşit. rezultă că nasul divin e un gogoloi roşu. ce urâţel. bine că i l-a tăiat în cazul ăsta! cred că o faţă cât mai lisă îl prinde bine.

  2. mihaelaursa Says:

    este una dintre piesele sapientiale ale casei de moda ‘nebunu de cluj’, colectia de primavara. foarte buna.

  3. thecreatrix Says:

    ce tramvai?

  4. mesmeea cuttita Says:

    1. nasul divin ca gogoloi (nietzsche ar fi invidios)!

    2. sapientia sapientei – mai degraba clovnu’ de kolosvar!

    3. tramvaiul 101.

  5. ora25 Says:

    ăsta a fost numărul meu de matricolă. eram foarte încântată de el.

  6. mesmeea cuttita Says:

    si eu aveam o suta si ceva, dar nu mai stiu exact cat.

    acum imi trece prin minte ca treaba cu taiatul nasului lui dumnezeu ar fi trebuit sa ma trimita si la pinicchio…

  7. ora25 Says:

    Deci Ştefăniţă-vodă, cum au vădzut băţul cu cărţile, s-au prè mâniet şi l-au şi adus pre acel Nicolai Milescul înaintea lui, în casa cè mică, şi au pus pre calău de i-au tăiat nasul. Scoţând Ştefăniţă-vodă în grabă hamgeriul lui din brâu, au dat de i-au tăiat calăul nasul. Şi n-au vrut să-l lasă pe calău să-i taie nasul cu cuţitul lui de calău, ce cu hamgeriul lui Ştefăniţă-vodă i-au tăiat nasul. După acee, Nicolai Cârnul au fugit în Ţara Nemţască şi au găsit acolo un doftor, de-i tot slobodziè sângeli din obraz, şi-l boţiè la nas, şi aşè din dzi în dzi sângele să închega, de i-au crescut nasul la locu, de s-au tămăduit. Iar când au vinit aice în ţară, la domniia lui Iliieş-vodă, numai de abiè s-au fost cunoscut nasul că-i tăiat.

  8. ora25 Says:

    dumneseu e cârn, ieeee!

  9. MB Says:

    Milescu Spătarul a fost şi el un Dumnezeu mai mic?
    …pasionat de China?

  10. ora25 Says:

    ca orice Nicolai, da. un dumnezeuţ cârnit artificial.

  11. mesmeea cuttita Says:

    deus carn este unul otios sau manios?

    p.s.
    va spun drept, nu as pofti sa ii fie taiat lui dumnezeu nasul! dar, dupa cum s-a vazut, lucrurile acestea nu depinde mine…

  12. soporia Says:

    clovnul putea sa-i taie nasul sau orice altceva… interesanta insa este aceasta asociere: dumnezeu-clovn… ceea ce sugereaza ca unii nebuni sunt deja filosofi ori reincarnari ale unor cartitze razvratite care inca mai sapa in imaginarul colectiv… iar nebunul nu a inteles spusele mesmeei dintr-un motiv nebunesc> el credea ca daca dumnezeu are nasul taiat nu mai avea nevoie de ochelari de respirat! :))

  13. mesmeea cuttita Says:

    sunt naucita, marius, de semantica de mai sus (jur)!
    oare nebunul din tramvai vorbea de un dumnezeu-clovn sau noi suntem cei care facem asocierea cu pricina (noi, hermeneutii, vreau sa spun)?
    oare ochelarii de respirat sunt ochelari de scafandru?
    oare povestea spusa de mine este reala sau doar verosimila? hiha.

    cine sunt cartitele razvratite?

    p.s.

    ingaduinta colectiva pentru greselile mele de culegere („pinicchio” si „depinde”).

  14. Markon Says:

    dar ce o face pe mesmeea sa creada ca eu consider reala aceasta poveste?

  15. mesmeea cuttita Says:

    ar fi trebuit sa imi inchipui ca markon nu se va lasa inselat! dar, oare, nu am povestit, totusi, ceva ce s-a intamplat candva, cumva, undeva?

  16. voroncas Says:

    nasul ca gogol(oi).

  17. mesmeea cuttita Says:

    fain joc de cuvinte!

  18. Alberto M. Popesco Says:

    e frumoasa istoria, desi pare inventata 100%. si va felicit ca ati reusit sa va modificati pagina.
    Alberto

Lasă un răspuns

