ciocolata și pălărierul

Sunt moartă după mousse de chocolat. Aș mânca kilograme de mousse (drese apoi cu saleuri crocante) cu vin de Samos (licoros de 100 de carate) sau, eventual, cu vin Mateus (fiindcă este mai pișcăcios). Când eram mică visam la un palat din ciocolată: nu era neapărat un palat de maharajah precum cel din Charlie and the Chocolate Factory, dar ar fi putut fi înrudit. Pe vremea aceea ciocolata Kandia era cea mai grozavă. De aceea, am poftit teribil să văd, în 2005, filmul lui Tim Burton, mai ales că juca Johnny Depp (un actor anamorfotic, mereu altfel, în roluri ciudate, de nu cumva țicnite). Cu toată ciocolata lui continuă, fluidă, împăienjenitoare, filmul nu m-a mulțumit: era tendențios, cu o fantezie bătrânicioasă, și cu un Depp înțepenit și tezist de malformat. Cred că cel mai tare m-a iritat muzichia produsă de piticii indieni clonați și prestația lor incoloră, inodoră etc. Acum aștept cu nerăbdare să iasă pe piață Alisa lui Tim Burton, unde Depp este în rolul simili-filosofic al Pălărierului. Sper să fie un Pălărier în fața căruia să îmi scot pălăria, și nu unul a cărui pălărie să o arunc peste bord!

10 răspunsuri to “ciocolata și pălărierul”

  1. mesmeea cuttita Says:

    bag de seama ca doar eu sunt mancatoare adicta la mousse de chocolat!

  2. sanda Says:

    Mancatoare adicta nu m-am invrednicit sa devin, dar nici pofta nu mi-o pot agata in piron.
    Domnul Wonka a lui Dahl este mult mai elastic si mai topaitor decat personajul (re)creat de Burton, dar nu te pui cu preferintele regizorului.
    Sunt si eu nerabdatoare la sosirea Palarierului.

  3. thecreatrix Says:

    şi eu aştept alice in wonderland cu mare nerăbdare. o să fie cu ceva efecte speciale, imax sau cum naiba se numesc, 3D, tehnicării de alea care nu ştiu dacă sunt mai rele sau mai bune pt. film.

    alice şi snowwhite sunt două personaje cu care se mai pot face puţine lucruri şi de aia sper să se facă chestii bune.

  4. thecreatrix Says:

    cunosc chestii mult mai bune decât ciocolata, de ex

    -nectarul unor flori de la bloc, gălbioare, că extrageai pistilul şi curgea ceva nectar

    – pepene roşu

    -struguri tămâioşi

    -marijuana

  5. mesmeea cuttita Says:

    1. se vede treaba ca palarierul va trebui sa aiba mai multe palarii, ca sa ne satisfaca pe toate!

    2. thecreatrixei i-as recomanda pepene galben cu ciocolata lichida. sau pepene galben cu visine glasate. sau banane taiate in cubulete cu ciocolata lichida.

    3. eu de la alisa lui burton nu astept prea multe, intrucat ar fi trebuit sa fie o fetita interpreta si nu o tinerica fada. dar astept enorm de la cele 2 regine care sunt incitante si apetisante – iti vine sa le mananci!

  6. thecreatrix Says:

    mie nu prea imi place ciocolata, nici cafeaua, decat cafea si cola. plăceri ieftine la timpuri decadente.

  7. mesmeea cuttita Says:

    de incercat atunci pepene galben cu bucati de piersici & cafea sub forma de baton!

  8. ora25 Says:

    şi eu am visat să fac excursii la fabricile de ciocolată şi la cele de jucării. n-am fost decât la fabrica de pâine – cu şcoala – şi a fost superb. ne-au dat eugenii cu foarte multă cremă – ediţie limitată.
    eu ciocolata n-o văd dreasă decât cu cafea extrem de amară, urmată de o apă extrem de rece.
    hiiii, da’ ce bun era şerbetul! 😀

  9. mesmeea cuttita Says:

    la fabrica de paine am fost si eu dusa (ca pioniera) de mai multe ori. si era cald si bine si hranitor (primeam covrigi). dar la fabrica de ciocolata sau orice fel de alte dulciuri nu ne-au dus.

    eugeniile erau comme ci, comme ca, eu eram fana a savarinelor!
    serbetoasa nu sunt! exclusiv cicolatoasa.

  10. coramica Says:

    Si euuu! Imi amintesc cand am primit Nutella pt prima data in timpul lui Ceausescu de la niste prieteni din Germania. Acum e pe toate gardurile, dar..e criza. Imi mai plac:
    – ciresele
    – bananele
    – ananasul

Lasă un răspuns

