întrebare mesmeică

Matei, Az, Ora 25, Iarina și DeScribor – aveți, oare, ceva împotrivă dacă veți exista în cartea mea, Biblioteca stranie, la micul eseu despre Ismail Kadare (și romanul său Palatul Viselor), cu ale domniilor voastre comentarii de pe blogul mesmeic? Întrucât în eseul meu pomenesc și visul curcubeic, în caz că vă mai aduceți aminte de el. Am făcut o ispravă de acest soi și în Gourmet (cartea mea de close reading pe Céline, Bulgakov, Cortázar și Rushdie, apărută în 2009), atunci când am postat pe blog un citat alunecos și dilematic din Rushdie (despre relația dintre făptură și umbra sa), comentat copios de mulți dintre vizitatorii mei bloggărelnici. Dintre cei de atunci cred că doar DeScribor este între cei de acum.

9 răspunsuri to “întrebare mesmeică”

  1. ora25 Says:

    🙂 eu nu mă-mpotrivesc. poate curcubeul bătrân şi mut va fi în cele din urmă demascat.

  2. Vladimir B. Says:

    că dacă tot sporovăim despre scrisori și scrieri, n-are cum să nu vă placă povestioara asta, scormonită de mine în vintrele universului internauitic:
    http://rapireadinserai.blogspot.com/2009/11/pleines-dents-69-un-plan-comme-il-faut.html
    ma ales că e vorba p’acolo și despre Mihail Afanasievici, al nostru…

  3. iarina Says:

    Mă onorează propunerea mesmeică (după ce am scris acel comentariu, am şi visat un curcubeu ţinut într-o pivniţă).

  4. mesmeea cuttita Says:

    nu o sa-l demascam pe curcubeu, dar poate o sa-l dezvelim de batranete!

    spasiba, Vladimir, voi circula pre acolo intru Mihail Afanasievici!

    hiha, curcubeu coborat in pivnita! iarina se subteraneeaza…

  5. FID DeScribor Says:

    Sa fie, atunci!

  6. mesmeea cuttita Says:

    fiat redivivus!

  7. coramica Says:

    Cei pe care i-ati citat chiar merita sa intre in acea carte.Ma bucur!

  8. matei Says:

    nici eu nu ma impotrivesc… 😉

  9. mesmeea cuttita Says:

    aha!

Lasă un răspuns

