gourmet

Iata proaspata mea carte de eseu – un jurnal de tip close reading despre Celine, Bulgakov, Cortazar, Rushdie. Inauntru se gasesc si cativa dintre comentatorii pe blogul Mesmeea, anume Jeniact, Bogdan (K), Sybillius, Dora, Artemis, Andrei Codrescu, Didi, Oda, Carmen, Alpha Dracon. O voi lansa la Targ la Bucuresti, la standul editurii Limes. Am scris cu pofta si delicii. Dixit.

25 răspunsuri to “gourmet”

  1. jeni Says:

    Felicitări&delicitări! 🙂 🙂 Ce bine că a apărut cartea asta, cu aceşti super 4.

    cei interesati de prin Bucureşti poa să ştie că lansarea e pe 28 noiembrie, sîmbătă 😀 cei interesati ce nu sunt de prin Bucureşti, pofta gurmandă-n cui deocamdată. sper să apară si pe site-ul ed. Limes

  2. mesmeeacuttita Says:

    oh, ca jeni le stie pe toate si le gurmeteste…

  3. L.R.E Says:

    Felicitari ! O astept cu mult drag ! Unde mai exact in Bucuresti ? Ora , … Mi-as dori sa ajung !!

  4. mesmeeacuttita Says:

    la standul editurii limes! doar atat stiu. ce va fi va fi!

  5. FID DeScribor Says:

    Si oare, la viitorul banchet gurmet, va fi prezent si M.Blecher? Sau poate era acolo, undeva tacut si discret?

  6. mesmeeacuttita Says:

    de-scribor, uite-te ce scrie pe ultima pagina a cartii gurmete! max blecher nu e pomenit, dar ar fi putut fi, de ce nu?

  7. FID DeScribor Says:

    Ei, cine stie cate alte „fantome” in afara de M.Blecher mai umbla pe la asemenea banchete. Dar si mai si suna jurnalul pe o singura carte – cred eu ca, in secret, scriitorii poti au asa ceva, chiar si doar mental.

  8. FID DeScribor Says:

    poti=poeti. Alas!

  9. iarina Says:

    Felicitări!
    (al cincilea personaj de pe copertă poate fi un talisman sau un simbol al limbajului-gourmet – în direcţia esoterică, bineînţeles)

  10. mesmeeacuttita Says:

    gracias tuturor!

  11. Vladimir B. Says:

    Dragă Ruxandra,

    îmi place FOARTE mult acest titlu, gastronomico-empatic! Nu pot să nu fiu bucuros de două ori pentru că, finalmente, titlul romanului „Maestrul şi Margarita” apare în România ortografiat corect! Acum să aşteptăm şi o versiune a întregului roman – corectată.

    Nu ştiam că vă place Celine! „Călătorie la capătul nopţii” e şi pentru mine unul din romanele de bază ale secolului XX.

  12. mesmeeacuttita Says:

    nocturnalia lui Celine este teribila! (ingaduita fie frenezia mea). dar imi plac si altii, de alta facturia, Durrell si Cvartetul Alexandria sau LLosa cu Razboiul sfarsitului lumii sau Marquez cu dragostea in vremea holerei. etcccccccccccc

    • Vladimir B. Says:

      Oh, da, intuiesc legătura inconturnabilă dintre acest soi de literatură şi călătoriile pe care le faceţi, fie în imaginaţie, fie trupeşte, direct, vioi şi implicat…
      Dealtfel, ce altceva decât acelaşi morb al descoperirii unor spaţii „nevăzute” m’a îndemnat şi pe mine să vizitez o ţară atât de „evitat”, ca Albania? Vă recomand reportajul meu…tocmai pentru că prin Kadare am ajuns să iubesc Albania, cu mult înainte să o văd şi să o simt. Literatura…

  13. Artemis Says:

    Apare si Artemis intr-un tarziu prea tarziu. Stiti ce s-a intamplat? In 28 nov am fost in Bucuresti!! (si in 29-30) pt un interviu de angajare si daca va citeam blogul din timp, veneam si eu la lansaaaare… Iar blogul nu vi l-am citit, pt ca in lipsa un PC acasa, nu reusesc de la job sa citesc pe net tot ce imi doresc; si cred ca am fost foarte agitata cu plecatul la Bucuresti, cu interviul…

    Iar de la ora 15, cum am vazut acum programata inceperea lansarii de la Limes, incepeam interviul, iar daca stiam de lansare, veneam dupa ce terminam… Dammit!

    Ma mut in curand la Bucuresti (am obtinut un job de PR la La Scena).

    Aliona

    PS: Si M-AM GANDIT ca dvs. ati putea fi in timpul Targului in Bucuresti (eu nu am ajuns deloc la Targ, though…)

  14. ratacita Artemis Says:

    Revin. De la agitatie am uitat sa va felicit. 4 Stalpi ai literaturii universale in aceeasi carte! Nu a fost munca usoara, chiar daca ati cu „pofta si delicii”.

    Felicitari! 🙂

  15. ratacita Artemis Says:

    Am omis un cuvant crucial in cometariul anterior, cuvantul A SCRIE. Repar: ati SCRIS cu „pofta si delicii”. Asa.

  16. mesmeeacuttita Says:

    alionka, gracias! nu am fost la lansarea cartii, prin urmare…

  17. Aliona Says:

    🙂

  18. voroncas Says:

    uitasem complet de ‘povestea’ asta… imi pare foarte rau ca v-am ‘ratat’ (si) acum, dar voi cauta in schimb cartea. o gasim prin librarii deja?

  19. mesmeeacuttita Says:

    se gaseste la carturestiul bucurestean. sau poate fi comandata la editura limes din cluj.

  20. SatanicVals Says:

    In Iasi cum se poate intra in posesia ei?

  21. mesmeeacuttita Says:

    la iasi, cred ca doar prin contact direct cu editura limes la adresa
    edituralimes@yahoo.com

  22. SatanicVals Says:

    Inca nu au raspuns la e-mail. .. Cu siguranta odata si odata o vor face.Insa ma gandeam! Mai colaborezi cumva cu Poliromul pt viitoare carti? Pentru ca ei duc o campanie puternica de promovare a scriitorilor ,iar Iasul e un focar ,sa zicem ,prielnic acestor desfasurari.Stii ca am scris de Cecilia Stefanescu la Iasi ..si a venit si aia cu istoria romantata a unui safari (DAR NU!) .

    Exista oare vreo posibilitate sa te intalnesc in Iasi cu un asemenea prilej de prezentare de carte? Ar fi minunat sa te intalnesc face 2 face .I think..

  23. mesmeeacuttita Says:

    din pacate, pentru 2010 nu mai am carti pe rol la polirom!
    iar la iasi nu cred ca voi ajunge prea curand (nu am mai fost acolo de vreo 15 ani)!

  24. voroncas Says:

    mie cei de la editura mi-au raspuns foarte prompt. se poate face comanda etc.

Lasă un răspuns

