noir (1)

noir

(1001 nights)


nu sunt o mâncătoare de om dar pe tine te-aş mânca

iubeşte-mă de trei patru cinci şase şapte opt nouă zece

prăpăd peste prăpăd în noaptea de zahăr

s-a strâns în mine poftă de măcel şi de fărădelege

carne şi nu os şlefuit

femeia e mieluşeaua cu năpastă

noir pe cerul gurii

dacă eu nu îţi mai sunt nimic

nici tu nu îmi mai eşti nimic

muşcă-ţi limba

jar şi măcel

buze pe buze piept pe piept coapse pe coapse

nu fugi sărbătoreşte atât cât a mai rămas

nici cei mai iubiţi dintre iubiţi nu ar putea să scape de mâhnire

atât mai este din noapte un păr de gheaţă şi calea pentru pradă

voi face tot ce îmi vei cere şi voi făgădui tot ceea ce vei pofti

chiar dacă inima de jucărie este

preafericit cel care poate să te atingă şi să te miroase

carnea bărbatului e o pernă din pene de struţ

câtă mizerie în vorbele tale şi o uşurătate de păsări

pielea ta e aspră precum aceea a bivolului pe nil

femeia tuciurie caută şi nu găseşte

ea nu-l găseşte nici pe acela care dă aripi păsărilor

dreaptă ca litera alef stau cu ocara pe sprâncene

dreaptă ca litera alef tu m-ai făcut să văd moartea la două degete de ochi

mieluşea iepuriţă scoică genune

mă voi îndulci şi săra

vina e numai a grumazului prins în laţ

ca o maimulţă chioară cu şapte porţi de intrare şi două de ieşire

la început nu a fost cuvântul ci pielea

cât despre inimă ea e mereu în stânga

dar cel care o păzeşte e ficatul încuiat în dreapta

destupă chiupurile cu băuturi sparge tot ce se poate sparge

găseşte-te doar pe tine într-o dimineaţă

trupul se cuvine spălat ca pe veşmânt să nu se afle vreo pată

limpezite gândurile întors chipul

nu mă folosesc de slăbiciunea cărnii nimănui

nici chiar a mâncătorilor de bărbaţi

vreau să calc femeieşte

balsamuri prafuri alifii buruieni

părul meu e mai negru ca despărţirea de iubiţi

iar când e împletit în trei se văd trei nopţi deodată

purpura vinului săbiile pântecul pieptul acrişor

sunt panteră din neamul panterelor

neacoperită de nimic altceva afară de pielea mea

parfumat şi îmbrăţişat e bărbatul

noir.

PasariNoapte7

4 răspunsuri to “noir (1)”

  1. BlackB Says:

    Acum cand inchideam totul ca sa plec inspre Velicani,am vazut ultimul tau post.M-a bucurat si astfel plec la drum cu zambetul pe buze.Multumesc.

  2. mesmeeacuttita Says:

    atunci nu ramane decat sa zambim impreuna in chestiunea „noir” sau „black”!

  3. Liviu Drugă Says:

    Şi pentru că, tipc bărbăteşte, am simţit nevoia ca, din prea multele frumoase, să le petrec o vreme pe cele mai „focoase”, :)) am ales: „femeia e mieluşeaua cu năpastă” şi „părul meu e mai negru ca despărţirea de iubiţi”

  4. mesmeeacuttita Says:

    primul ales este un vers oarecum riscant (lirismul ar putea fi aici prea sentimental). al doilea, insa, este, intr-adevar, un vers special si de neinlocuit.

Lasă un răspuns

