Entry for November 07, 2007

să vorbim



să vorbim despre rahatul uitat în baie

sau despre dragoste sau despre orice:

e-mail-uri siropoase happy-end-uri şi mai urmează nu-ştiu-ce

Sapho spune, limba iubitorului se împleticeşte

şi un foc lăuntric îi dă zvîrcoliri de tutun

eu prieteni, prefer vinul şi ca remediu apa

s-ar iubi puţin dacă ar deschide ochii

dragostea e un sutien şi un latex multicolor

un cuţit cu lama neşlefuită

o garsonieră în care fumezi şi bei singur

să nu faci dragoste la un pahar de vodcă şi foc

să faci dragoste cu nimeni şi cu zimţii de spintecător

să faci ori să nu faci.


semnează

LaSuVaMaRu


(pseudo-cadavru delicios, scris de cinci indivizi, pe un şerveţel, de ziua morţilor 2007, în cafeneaua Zorki din Cluj)

7 răspunsuri to “Entry for November 07, 2007”

  1. edith Says:

    daca ar fi sa ghicesc, as spune ca versurile cu „zimti” si cu lame iti apartin. nu din joaca m-am apucat de ghicit. si nu pentru ca ar fi vorba de un un tip de vocabular, ci mai degraba o atitudine in spatele cuvintelor acelea care rezoneaza cu atitudinea din spatele versurilor ce le tot ce citesc pe acest blog. daca am gresit- atunci poemul sta martor al unei coerente poetice intre prieteni. un poem trist si dezbracat de podoabe. imi aminteste de simplitatea potenta din „n-a sti nime’ ca m-am dus”. ma bucur ca am deschis blogul azi. e ca si cum am primit un cadou. 🙂

  2. Mesmeea Says:

    ma bucur sa-ti vad chipul si sa te aud electronic, edith. in ce priveste comentariul tau… un „cadavre exquis” nu poate sa isi deconspire autorii punct cu punct (vers de vers), tocmai fiindca acestia sint amestecati, asa ca nici eu nu pot recunoaste aici si acum daca versul despre care vorbesti este al meu sau nu. dar eu zic ca nu are importanta acest lucru. iar in scrierea acestui lejer, de fapt, „cadavre exquis”, nu a contat vreo stare precum tristetea, ci cu totul altceva – anume, coeziunea de grup sau „tovarasia sufleteasca”. ai vorbit de coerenta poetica intre prieteni, da, s-ar putea numi si asa. s-ar mai putea numi si obisnuinta.

  3. Gabriela D Says:

    Simt ca si eu am partea mea din acest pseudo-cadavru delicios.Sunt si nu sunt singura,fac si nu fac dragoste cu nimeni si cu zimtii de spintecator,nu prefer vinul dar prefer apa si focul si sunt aer.Semneaza gabimiau.P.S.Mi-a placut.

  4. Mesmeea Says:

    daca micul „cadavre exquis” a placut intr-adevar, cei cinci autori care au scris nu pot decit sa se simta impliniti ca au macar doua cititoare empatice – edith si gabriela. si ca textul lor nu a fost zadarnic. dar, poate ca e vorba despre un singur autor cu 5 capete! ma joc acum cu mintile voastre (dar o fac cu tandrete). ia poftim de ghiciti!

  5. Artemis Says:

    Eu aseara ma gandeam la un balaur (unul bun!) cu 5 capete! Balaurul fiind autorul. Sau cu un cap si cu 5 maini(?).

  6. Artemis Says:

    Balaurul poate fi si rau, daca e cazul. Cu killer instinct.

  7. Mesmeea Says:

    da, Aliona, punct ochit, punct tzintit, au fost intr-adevar 5 miini mai degraba decit 5 capete!

Lasă un răspuns

