Entry for September 23, 2007


Şamanul

Ştiu că este cât se poate de ciudat, dar tocmai la Venezia, unde am găsit şi o mică expoziţie cu fotografii ale unor şamani (spăşită trebuie să recunosc, în cadrul Bienalei de artă, ediţia 2007, atât de cârcotită pe acest blog), am aflat imaginea şamanului meu emblematic, şamanul pattern, ca să zic aşa. Iată-l în imaginea de mai sus. Mai mult nici nu vreau să comentez, cred că fotografia este îndeajuns de ilustrativă. Ceea ce m-a amuzat este faptul că m-am dus într-un loc în care voiam să scotocesc după chestiuni medievale şi baroce (am făcut şi asta, nu-i vorbă) şi am găsit exact lucrul la care nu m-am aşteptat, dar care mi s-a potrivit ca o mănuşă: un şaman. Întotdeauna căutăm ceva şi găsim, de fapt, altceva.

7 răspunsuri to “Entry for September 23, 2007”

  1. Cata Says:

    Am o carte care s-ar putea sa va placa. Nu e chiar despre samani dar…

  2. Mesmeea Says:

    sint curioasa deja.

  3. Malintzi Says:

    chiar e foarte ciudat 🙂

  4. Mesmeea Says:

    ce anume este ciudat? samanul in sine sau faptul ca l-am aflat tocmai la venetia?

  5. Malintzi Says:

    faptul ca l-ati aflat tocmai la venetia…sa fie aceasta varianta

  6. Mesmeea Says:

    samanii fotografiati pot fi gasiti in destule locuri din aceasta lume, esential este sa… enfin, s-a priceput ce vreau sa spun, cred, nu are rost sa tin discursuri grandioase.

  7. Malintzi Says:

    s-a inteles

Lasă un răspuns

