Entry for September 11, 2007

(înger fotografiat din spate, în dantelăria Domului din Milano, 2007)

Ceva

Am primit în ultimele luni cîteva sute de invitaţii pe hi5 şi pe tot soiul de alte agende de adrese sau bloguri colective şi forumuri de discuţie, de tipul whatever-friends-we-are! Nu am dat curs niciuneia dintre ele: de ce? Acum o jumătate de an am răspuns la o astfel de invitaţie şi mi-am infectat computerul cu o ramificaţie incredibilă de săgeţi aruncate în toată căsuţa mea poştală, care i-au otrăvit şi pe alţii, perturbîndu-le agenda de adrese. Scriindu-i persoanei de la care primisem invitaţia şi de la care fusese iniţiat tot dezastrul, am aflat că aceasta nu îmi trimisese niciun fel de mesaj şi că fusese o eroare şi o păcăleală electronică a cine ştie cui. În urma acestei păţănii, nu am mai răspuns la astfel de invitaţii, atîta timp cît ele nu purtau un mesaj vizibil şi direct adresat mie în corpul mailului, iar nu unul impersonal. Şi aceasta întrucît eu însămi produsesem un astfel de dezastru electronic, în clipa în care computerul meu trimisese săgeţile virusate către diferite adrese. Precizarea aceasta este făcută să limpezească nerăspunsul meu la o serie de invitaţii, care probabil că erau bine intenţionate. Aşijderea, ţin să menţionez că, dacă de pe adresa mea de mail s-au primit mesaje impersonalizate, invitaţii pe hi5 sau ceva înrudit, eu nu am trimis aşa ceva.

2 răspunsuri to “Entry for September 11, 2007”

  1. Cata Says:

    Aaaaaaaaaaaa-ha! Good to know!

  2. Mesmeea Says:

    Da, e bine sa stie toti cei care mi-au scris, de ce nu am raspuns si nu voi raspunde la invitatii pe hi5 ori pe alte soiuri de agende de conversatie si site-uri populare de acest tip.

Lasă un răspuns

