Entry for August 31, 2007

PINK FLOYD – Comfortably Numb

Hello
Is there anybody in there?
Just nod if you can hear me
Is there anyone home?

Come on, now,
I hear you’re feeling down,
Well I can ease your pain,
Get you on your feet again.

Relax.
I need some information first,
Just the basic facts:
Can you show me where it hurts?

There is no pain, you are receding.
A distant ships smoke on the horizon.
You are only coming through in waves,
Your lips move but I can’t hear what you’re sayin’.
When I was a child I had a fever,
My hands felt just like two balloons,
Now I got that feeling once again,
I can’t explain, you would not understand,
This is not how I am.
I have become comfortably numb.

Ok,
Just a little pinprick,
There’ll be no more –aaaaaahhhhh!
But you may feel a little sick.

Can you stand up?
I do believe it’s working. Good.
That’ll keep you going for the show.
Come on it’s time to go.

There is no pain, you are receding.
A distant ships smoke on the horizon.
You are only coming through in waves,
Your lips move but I can’t hear what you’re sayin’.
When I was a child I caught a fleeting glimpse,
Out of the corner of my eye,
I turned to look but it was gone,
I cannot put my finger on it now,
The child is grown, the dream is gone.
I have become comfortably numb.

P. S. Povestea o voi spune nu peste foarte mult timp.

21 răspunsuri to “Entry for August 31, 2007”

  1. Cata Says:

    De la Sighisoara incoace ascult albumul obsesiv:D Waiting for the story…Pana si Suzana s-a dat pe brazda, melodia asta chiar incearca (sau deja a reusit) sa o cante si la chitara:)) Pana la urma…

  2. Sakee Says:

    Nu-i adevarat nic, da’ nic!

  3. Garfield I. Uberson Says:

    ba e, ba e! sa stiti ca e! da! da!

  4. Mesmeea Says:

    hahhah, rid eu in limba venetziana, de aici din laguna. antiucenicelor, m-ati dedulcit la discutziuni si polemici psihedelice!

  5. Cata Says:

    De ce antiucenite?(ne intrebam asa toate in grup):)

  6. Cata Says:

    N-a sti nimeni veac probabil:))

  7. Haruko Aozora Says:

    Am avut o in care Comfortably Numb ma urmarea peste tot in casti 🙂

  8. Garfield I. Uberson Says:

    ma scuzati, vroiam sa zic „am avut o perioada”

  9. Mesmeea Says:

    De ce antiucenice? Pentru ca eu sunt antimaestra, nu asa am convenit, oare? Ca dialogul nostru, in acest sens, sa fie ironic si mai ales autoironic.Mi se pare sanatos asa.

  10. Cata Says:

    He, atunci chiar trebuie sa cititi ultimul meu blog la partea cu leii:) E funny si ironic! Eu la sagetator m-am prapadit de ras, pe de o parte de ce scria si pe de alta ca se potrivea:))

  11. Mesmeea Says:

    Cred ca am si citit, dar acum sint tare naucita de privelistea paranoica de la Bienala veneziana, arhiplina cu instalatzii, incit nu ma pot concentra.

  12. Sakee Says:

    Eh, ca sa nu fiu chiar de tot nesincera, am o pasajera fascinatie pentru trei melodii pink floydiene, anume ‘See Emily Play’, ‘Interstellar Overdrive’si ‘Astronomy Domine’. Atat. Pentru cei care inca mai spera convertiri miraculoase, I’m sorry…

  13. Mesmeea Says:

    Dar nimeni pe sfinta lume nu va pretinde vreun drum al Damascului intru Pink Floyd! Ca doar Suzi Q de Kolosvar – prin adoptiune – nu a fost niciodata vreo obstructionatoare si persecutoare a trupei mele favorite! Nu degeaba credem cu totii si in liberul arbitru, nu doar in destin fatal!

  14. Cata Says:

    Eh, ba da, i se pretinde din partea catorva „prieteni” Mu-ha-ha! Si a uitat sa zica de Comfortably Numb, si melodia asta ii place (mi-a zis mie in mare secret:)) You should trust me! Everybody should trust me! Mu-ha-ha!

  15. Sonia Doris Says:

    Do I have to trust you? Do I, do I?? Liberul arbitru este ceva magic, nu? Cel putin asa mi se pare mie… Si mie.. Si mie… (I’m ok, don’t worry, I just took my pill!)

  16. Artemis Says:

    Nu stiam multe despre Pink Floyd. Prima piesa pe care am ascultat-o (cred ca acum o saptamana, mda…) a fost Echoes. Nu am ascultat bine cuvintele, de obicei mi se intampla asta cand ma fascineaza sunetul, adica nu pot sa spun despre ce este vorba, desi mi-au ramas undeva acolo.

    La minutul al 01:39, cand se aud pentru prima data vocile, parca te scufunzi… Echoes coincide cu starea mea sufleteasca din ultimele saptamani si poate dintotdeauna. A fost o descoperire uimitoare, fapt pentru care va multumesc dvs. 🙂

    Nu este unica melodie Pink Floyd pe care am ascultat-o. Luasem intr-o zi la ordine pe youtube si am ascultat 30 de piese, printre care si Comfortably Numb, unele de cate cateva ori. Am avut o zi extraordinara (a se lua in calcul ca unele piese au peste 9 minute). Eram la serviciu si, desi la casti, a fost miraculos (nici nu i-am observat pe colegi si m-au lasat si ei in pace).

    Chitara este fantastica in Echoes. Si nu numai.

  17. Mesmeea Says:

    Vaz ca ploua cu reactii la Pink Floyd si acest lucru imi este pe plac, chiar daca vor fi fiind oarecari indoieli – complaints – si erezii mignone – ca sa le numesc intr-un fel snob si iritant! Bine ati venit, Aliona, in lumea shamanilor mei psihedelici! Cit despre Suzi Q, eu tot cred ca voi avea un soi de ac de cojoc pentru ea, cindva! Deocamdata o las sa moara de curiozitate.

  18. Cata Says:

    Eh, dar mai mor inca cativa/cateva pe langa Suzi Q:P Oare ce culoare are acul? Hm…

  19. Iustin M Says:

    Nu-mi doresc decit sa nu mai vezi si aici vreun contrapunct, ca-l faci ventilator in mormint pe Syd Barrett, saracu’!

  20. Mesmeea Says:

    Ce gentil comentariul lui Iustin M! De o politete teribila. Bravos natiune a bloggerilor! Imi placea sa cred ca blogurile folosesc la minime incercari de comuniune si schimb de opinii in chip civilizat, nu la disensiuni si insolente. Cit despre nonsalanta tutuiala, nici nu mai are rost sa vorbesc.

  21. Malintzi Says:

    eu am lipsit de prin lumea asta, daca am fost vreodata in ea. oricum, pink floyd ma bucura intotdeauna. trebuie sa reactionez 🙂

Lasă un răspuns

